Friday, December 3, 2010

Dear ...,

Dear ...,

Otsustasin täna alustada niimoodi. Esiteks õppisime me inglise keeles kuidas ametliku kirja saata ja teiseks meeldib mulle täiega üks film, aga ma ei taha selle filmiga alustada.
Kõigepealt peaks ära märkima, et novembrikuu läks nii kiirelt! Detsember on juba käes ja jõuludeni on põhimõtteliselt ainult 20 päeva! Yay! :)
Muide, nendel jõuludel on mul kindel plaan minna kirikusse. - Ma arvan, et see on mu viimase aja parim idee!
Jõuludega seoses liiguvad mõtted jõulukinkide suunas. Ma olen juba kaks kõige tähtsamat jõulukinki välja valinud ja loodetavasti ma ka saan need!

Samas peaks hakkama teistele ka jõulukinke tegema. Ma ei teagi kellele teha.. Muide detsembrikuu COSMOPOLITAN soovitas teha hoopiski ise, käsitsi jõulukingid. Ma võib-olla kasutangi seda ideed, aga seljuhul pean ma midagi väga ägedat välja mõtlema.
Liigume siis sujuvalt COSMOPOLITANi peale üle.
Selle kuu Cosmos oli 2010 aasta kuumimate meeste TOP 5!
Ja oh, millise üllatuse osaliseks ma sain, kui nägin, et viiendal kohal on mees, kes mulle TÄIEGA meeldib! Ta näitleb hästi ja ta on muidu ka kena! :)


Minu uus lemmik! -Channing Tatum.
Kahju ainult, et ta juba 30ne aastane on :D Igaljuhul on ta HOT!
Top 5st märgiks veel ära Zac Efroni, kes ilutses teisel kohal ja ta on nii muutunud - habeme näiteks kasvatanud.
Ja kolmandal kohal ilutses indiaani juurtega Taylor Lautner, kes on kõigest 18ne aastane. Vot, see tuli mulle küll üllatusena!

Igaljuhul Channing Tatumist nii palju veel, et ta mängis "Step Up"i esimeses osas peaosa ja nüüd ma leidsin ta 2010. aasta filmi. Seda ma soovitan täiega vaadata, minu arust see on nii hea mõttega. Okei, on küll nutufilm, aga samas vahest olekski nagu vaja mingit asja, mis ajaks sind nutma, et sa saaksid kõik enda seest välja. (Eriti Kalade puhul!)
Filmi nimi on "Dear John", sellest ka teema pealkiri, mõnes mõttes.
Soovitan kindlasti vaadata!

Praeguseks kõik! Olge siis abipakkuvad teiste vastu ja ärge riielge! :)

Ma soovitan uut Black Eyed Peasi lugu, kuigi see mulle ei meeldi! Siinkohal märgiks ära, et lood, mis mulle ei meeldi, jäävad mulle kohe pähe ja hiljem ikkagi meeldivad. Sellega on täpselt niimoodi! No tundub, et paljudele see ikkagi meeldib. Video juures meeldib mulle see, et nad on vahepeal multikategelasteks tehtud! - Nunnu :)

Black Eyed Peas - The Time

Well I'll see you soon..

No comments:

Post a Comment