Sunday, December 19, 2010

Glögg

Tere, kaunist pühapäeva keskpäeva!
Jõulud on juba 5 päeva pärast! Ma ootan seda juba täiega, kuigi mul pole üldse jõulutunnet, aga ma loodan väga, et see tuleb kahekümne neljandal.
Kahekümne neljandal on mul muidu nii palju plaanis, et hommiku poole käin kirikus ja õhtul oleme vanavanemate juures, perega.
Vanaema juures on alati ülipalav, sest tal on selline pisikene korter, kuhu me pmst. terve lähema suguvõsaga läheme, seega peab valima mida selga panna.
Oh ja mul pole kingid ka veel ostetud! Kristinale ostsin ainult ühe telefoniripatsi, kus rippus otsas panda koos roosa südamega, mis sobib ta telefoniga. Ta oli küll väga õnnelik selle kingituse üle, aga rohkem ma küll poodi pole jõudnud.
Kena, et kell on juba 4 ja ma pole ikka veel panka jõudnud! :) Pai mulle.
Tähendab, ma ilmselt ei jõuagi panka, see on nii õudne!
Ime on juba see, et ma üleeile oma toa ära koristasin! See juhtus sellepärast, et Kristina pidas eile oma sünnipäeva. Aga sellest ma siin ei räägi :D

Igaljuhul ma loodan täiega, et need jõulud ja aastavahetus tulevad ülierilised! :)

Ütlen selle ka ära, et mul on plaanis teha enne aastavahetust siia blogisse enda 2010. aasta lugude Top. Aga kuna neid lugusid on niii palju, siis ma arvan, et piirdun nendega, mida ma olen siia blogisse postitanud, sest kõik need on mulle mingil põhjusel meeldinud. :)

Praegu soovitan: Chris Brown - Life Itself

Ma armastan Chrisi! :)

Ilusaid ja rahulike jõule teile muidu, kallikesed! :)


Ciao!

No comments:

Post a Comment