Thursday, May 19, 2011

Võõrastel vetel

Tsau!

No nii.. nüüd on üks kord kinos jälle käidud.
Käisin just vaatamas ''Kariibi mere piraadid:Võõrastel vetel'' koos Kärdiga ja see oli täiega hea!
Film kestis kauem kui 2h ja selle ajasees ei tulnud mul mõttesegi ära minna. Ühtegi igavat kohta ei olnud ja mul pole ühtegi halba sõna ka öelda. Ma soovitan seda kindlasti vaatama minna!
Kuigi ma polnud ise suurem Kariibi mere piraatide fänn, siis see oli küll täitsa tore.
Ah ja, algul tahtsime me Kärdiga üldsegi minna ''Vesi elevantidele'' vaatama, aga see oli halval ajal. Ma ei kahetse üldse, et me teise filmi valisime, aga nüüd pean ma kindlasti veel kinno minema, et ka see ära näha, mida ma nii väga näha tahan! :)


Koolis on mul veel käia mingisugune 5 päeva ja siis on juba eksamieelne päev + eksam.
Ma lihtsalt nii väga loodan, et ma oskan inglise keele eksamit ja teen selle ilusti ära!
Ning siis saan ma hakata suve nautima :)
Ah, ma ei viitsi enam koolist rääkida.

Tegelikult leidsin ma ühe väga hea laulu. Mulle väga meeldib selle laulu esitaja hääl ja minu arust ta laulab seda laulu nii emotsionaalselt, et see jõuab mulle täiega kohale :D

Rihanna - California king bed

Tsau! :)

No comments:

Post a Comment