Sunday, May 15, 2011

Water for Elephants


Tsau!

Mul pole õrnaaimugi, mis see pealkiri tähendama peaks, aga ma kavatsen selle kindlasti järgi uurida!
Nimelt jõudis reedel ''Vesi elevantidele'' kinno ja ma tahan seda lihtsalt täiega vaatama minna!
Ma just praegu tutvusin veidi selle filmi soundtrackidega ja need on lihtsalt nii head, et juba ainuüksi see muusika paneb mul ihukarvad püsti tõusma.
Ja noh, seal filmis on veel Robert Pattinson kah! Ma tahan seda filmi täiega näha.
Pluss varsti tuleb kinno ka ''Pohmakas 2'', mida on vaja näha. Ja paar päeva tagasi tuli kinno ''Kiired ja vihased 5'', seda ma tahaksin ka näha, sest mulle räägiti kui lahe see on! :)
Igaljuhul Robert Pattinsoni juurde tagasi tulles, siis ma ei fänna teda sellepärast, et ta on kuidagi ilgelt nunnu ja kuna kõik teda fännavad. Ei, ma fännan teda, sest minu arust on ta üks kuradima hea näitleja ja pealeselle veel nägus kah!
Nojaa, seda ei saa muidugi märkimata jätta, et ma ''Videviku saaga'' järgmist osa ootan :D

Tegelikult mu mõtted polnud enne kirjutama asumist üldsegi nii positiivsed. Lihtsalt, ma käisin eile matustel ja mitte, et ma masenduses oleksin. Aga elu pole üldsegi nii lill.
Ja üleüldiselt ma vihkan väljendit ''Elu on lill!''. See on lihtsalt nii haige väljend kui veel olla saab.
Ja ma mõtlen, et maailmas on ikka nii palju kurjust ja tahaks lihtsalt kõikide inimeste eest nutta.
Emotsionaalsuse olen ma vanaemalt pärinud :D

Ja ma polnud siia nii ammu kirjutanud! Teen lühidalt:
Käisin vahepeal pulmas (pilt)
Koolis on veel ainult 3 nädalat käia.
Vikerkaarega oli meil esinemine ära ja kõik läks väga hästi!
21. mai on maijooks, kus mina ka osalen :P
Saime meedias ka videod tehtud ja ehk saan ma kõik hinded lõpuks korda!
Tahaks lihtsalt, et see aasta lõpeks hästi :)


Water for Elephants - Without regrets


Niimoodi! :)
Loodan, et jõuan veel vahepeal kirjutada.
Olge tublid!

No comments:

Post a Comment