Monday, May 30, 2011

Viimane nädal!

USKUMATU!

Kooli on ainult nädalaega veel ja siis on suvi! :)
Kaua-kaua oodatud suvi.
Tegelikult ma ei tunne üldse, et suvi tuleks. Hetkel pole mul mingeid plaane ka tehutd, seega tekib küsimus, mida ma järgmine nädal teen? :D
Ma üldse vaatan enda blogi ja see on nii igav. Ma jauran kogu aeg ühtedest ja samadest asjadest. Ma tean tegelikult miks - sest ma olen selline inimene, kellele ei meeldi suured muutused. Nii hea on ju, kui kõik on vanatviisi hästi ja sujuv.
Aga see suvi on ju mu viimane 'alakasuvi'!
Jube, jube, jube. Ma olen lihtsalt nii vana.
Et varem nagu ootasin sünnipäeva, aga nüüd ma olen ju nii vana.


Tegelikult ma leidsin endale uue hobi. Ma mõtlesin, et hakkaks kah iga kolmapäev bingot mängima. Ma millegi pärast tunnen, et mul võib vedada :D
Ja miks mitte. See oleks tore, uus ajaviide!

Muideks, ''The tourist''-i vaatasin ära ja see on VÄGA hea film! :)
Ma julgeksin öelda, et mina olen nüüd Johnny Deppi fänn - Tõsiselt hea näitleja, igas kehastuses!

Kõik.

Pitbull ft Ne-yo - Give me everything tonight

Tegelikult vana lugu praeguseks, aga ma pole seda siia lisanud :)

Aa, jaa. Mul on päris kaua mõttes olnud teha endale sõrme peale tatoveering. Leidsin netist mingi ägeda pildi kaa. Aga seda sama ma endale muidugi ei tee :D


No comments:

Post a Comment