Wednesday, June 1, 2011

Sünnipäev!



TSAU ja palju õnne mu blogile!

Jah, aasta tagasi, lastekaitsepäeval hakkasin ma blogi kirjutama :)
Niii vägev! Ja siiamaani kirjutan.


Ja noh, kool on ka kohe läbi. Juba praegu on lämmatavalt palavad ilmad!
Muidugi on tore, et väljas on soe, aga liigne palavus on ju lihtsalt vastik.
Ühtlasi oli meil täna Vikerkaarega viimane esinemine Saue noortekeskuse avamisel.
Ülisuur ja väga kena noortekeskus on tehtud!
Sinna võib heameelega minna :)

Aa, muideks selle aasta novembris tuleb ju Videviku saaga viimase raamatu esimene osa kinno :)
Selle puhul hakkasin nüüd uuesti ''Koidukuma'' läbi ka lugema, et asju meelde tuletada.
Siis on palju parem filmi vaadata: Ma tean, mida Bella näiteks tol hetkel tundis või mõtles.
Ja üleüldiselt, kui ma esimest korda seda lugesin, siis muutus see nii põnevaks, et ma ei saanud raamatut käest panna ja lugesin 100 lehte päevas või veel enam.



Eks näis milliseks suvi kujuneb. Ja muidugi pean ma ära märkima need pisikesed vastikud sääsed, keda ma ülekõige vihkan :)

Barcelona - Please don't go

''Vesi elevantidele'' soundtrack.

No comments:

Post a Comment