Wednesday, June 8, 2011

HOT HOT HOT

Viimasel ajal on kõik lihtsalt niii haigelt KUUM!
Aa jah, suvi on käes juu. Koos KUUMAlainega.
Okei, võibolla jääb praegu mulje nagu ma oleksin hästi-hästi pahane, et suvi hakkas.
Ma ei ole päris vihane, aga see tappev kuumus ajab mind lihtsalt nii laisaks ja pahuraks.
Tahaks nagu midagi teha, aga ükstapuha mida ma ka ei tee, ma tunnen, kuidas mu süda hakkab sees pekslema, sest ma ei jõua. Ma olen lihtsalt nii väsinud sellest kuumusest.
Vähe sellest - ma ei saa öösel ka magada, sest mu tuba on täpselt hommikupäikese poole nii, et mul hakkab magades üsna koha palav.

Aga noh, muidugi on suvel plusse kaa!
Eile näiteks, käisin Mariti, Kadri ja Timoga Laulasmaa rannas.
Vesi oli küll juba soe! Marit käskis meelde jätta, et millal enne oleme me enne jaanipäeva vette saanud!?
Et ma muidu nagu päevitamist ei kannata, aga vees kivi peal päevitada on täiega normaalne!

Aa jaa, mis veel. Esmaspäeval käisin õdede ja sugulasega kinos ''Pohmakas 2''-e vaatamas.
Täitsa normaalne film oli.
Kuigi, ma ei ütleks, et see nii ulmehea film oli.
Asi on ilmselt selles, et ma olen esimest osa näinud ja teadsin mida oodata vms.
Et noh süžee oli ju sama mis esimesesgi.

Ja ma ei jaksagi rohkem kirjutada, sest nii palav on :)
Lähen vaatan ringi või midagi.

Ja annan ''Pohmakas 2'' soundtracki

Flo Rida - Turn around

Tsau!!!!

No comments:

Post a Comment