Monday, June 13, 2011

New tomorrow

Tsauuu, tsau, tsau, tsau!

Praegu on lihtsalt nii mõnus ilm peale neid kohutavalt palavaid ilmu, et ma olen nii õnnelik :)
Hea on vahepeal istuda vihmase ilmaga kodus ja lihtsalt olla ja mõelda.
Mis mulle viimasel ajal muret teeb? - Mu unenäod.
Või noh, unenägudel pole iseenesest midagi viga, aga ma olen vaadanud unenägude seletusraamatust, mis need tähendavad ja see pole nii tore olnud.
Olen näinud näiteks kassi unes, mis tähendab salakavalat inimest.
Kuigi ilmselt olen ma selle inimese juba leidnud, nii et loodan, et temaga rohkem palju tüli ei tule.
Ning siis olen ma näinud unes ka politseid, kes mind taga ajas. Politsei pidi tähendama surma.
Ma tõepoolest loodan, et keegi ei kavatse lähitulevikus ära surra!
Viimasel ajal kõik surevad..


Aga muidu. Nüüd algas vaheaja teine nädal! :)
Vaheaeg on ikka niii mõnus!
Eile käisime perega Pärnus, tädi juures ja Pärnu rannas, mis on mu tädi majast poolteist kilomeetrit. Otsustasime, et lähme ilmselt juuli algul nädalaks Pärnusse Kristinaga.
Ootame juba täiega seda!
Kusjuures Pärnu rannas on vesi võrreldes Tallinnaga haigelt soe. Üle 20ne kraadi KINDLASTI.

Varsti tuleb laulupidu jaa.. jaanipäev jaa... igast asju.
Tahaks ikka võimalikult aktiivne olla ja igasuguseid asju teha :)
Ah jaa, see reede lähen klassiga Presidendilossi vaatama - nad poputavad meid siiamaani tänu sellele, et me mõtlesime välja sellise sõna nagu ''teisestamine''.

Ja eile öösel värvisime Kristinaga teineteise pead.
Mina värvisin esimest korda elus pead ja Kristinal on niii paksud ja pikad juuksed.
Meil sai ikka palju nalja. Kristina ei suutnud vahepeal naeru pidada, sest tema arust olin ma nii naljakas, et ma ei olnud kunagi värvinud pead.
Tore, et meil alati nii lõbus on ja Kristina jäi oma peaga väga rahule kah :)
Nii et mul õnnestus esimene kord!

Aaa ja mida ma pean kindlasti märkima on see, et ma hakkasin vaatama uut seriaali nimega ''Teen wolf'' (y)
Hästi huvitav seriaal. Nii huvitav, et ma ei julgenud vahepeal vaadatagi :D
Ning see nädal peaks Pretty little liars-i 2. hooaaeg alustama :)

Armastan suve!


Alexis Jordan - Hush hush

UUUUS, HEA :)

Rihanna - Man down

Samamoodi, super hea lugu ja Rihannal on uskumatult head lood ning hääl :)

No comments:

Post a Comment