Sunday, June 19, 2011

Pikad ööd

Tsauu!
Nii, ma vaatasin, et ma viimati kirjutasin esmaspäeval ja kui ma nüüd tagasi hakkan mõtlema, siis nädala algust ma tegelikult eriti ei mäleta - Juu olin niisama.
Aga reedel. Alguses pidin hästi-hästi vara tõusma, sest me läksime klassiga presidendilossi.
Tõustes oli tunne nagu hakkaks kooli minema.
Igaljuhul lossis oli meid 27st kohal ainult 7 :D
Nelja presidendi tööruumi näidati ja räägiti millest maja tehtud on.
Suht mõttetu oli, aga ma ei kahetese et käisin! Ma olen nüüd presidendilossis käinud ju ;)
Siis peale seda läksin Sauele tagasi, kus oli üheksandike lõpetamine.
Ma pidin nii palju lilli viima!
Aga sõbrannadega arutasime, et nii hea oli tulla sinna lõpetamisele ilma, et ma oleksin pidanud panema kleidi selga, soengut sättima, meikima, kingi valima jne.
Täiega hea lihtsalt, et meil see lõpetamine juba seljataga oli :)
Aga kõik lõpetajad oli väga ilusad!
Kleidid olid erilised, aga soengutega jäädi minu arvates tavaliseks - mis sobiski sinna :)
Oh, ja kõige lõpuks läksin ma üheksandike lõpupeole (läbule).
Hästi suur maja oli renditud ja ruumi oli palju.
Sain seal suure üllatuse osaliseks kah, kui järsku märkasin, et mu sugulane oli seal!
Koju jõudsin ma sealt igaljuhul kell 4. Siis magasin kuus tundi ja ärkasin 10 hommikul ülesse ning mu sugulane tahtis jooksma minna.
Naljakas, sest ma tegelikult ei käi jooksmas, aga see tundus tollel hetkel just hea vaheldus.
Peale jooksmist läksime teise sugulase juurde süüa tegema, sest tal oli sünnipäev.
Seal peol olin ka neljani hommikul ja lisaks sellele sain ühe hästi-hästi toreda tüdrukuga tuttavaks.
Sellepärast olen ma hetkel niii õnnelik, et täna on kole ilm ja ma saan LÕPUKS kodus puhata ilma, et ma peaksin end sättima ja välja minema.

Järgmine nädal on ju jaanipäev ja. Ma ei tea, mis ma teen jaanipäeval. Igaljuhul praegu ma ei taha seda päeva üldse. Tahan lihtsalt puhata! :D
Olge tublid siis ja nautige vihmaseid ilmu!

Taylor Swift - Story of us

Hästi nunnu video ja laul :)

No comments:

Post a Comment