Wednesday, June 22, 2011

Smile, that only heaven can make

One day when the sky is fallin, I'll be standing right next to you,
right next to youuuu..


Tsau :)

Ma tahtsin tegelikult juba paarpäeva tagasi anda selle loo siia, aga mõtlesin, et lihtsalt ühe loo andmiseks pole mõtet sissekannet teha.
Seega ma räägin mingi pika loo ära ja siis annan :D

Mis ma vahepeal teinud olen.. Eile käisin, olin tervepäev Saaremaal.
Ma ei mäletagi millal ja kas ma olin Saaremal viimati käinud.
Aga käisin seal sõbranna lõpetamisel :)
Palju õnne Birgit! 12 klassi käidud.
Ma lihtsalt ootan ise ka täiega, et mul saaks see gümnaasium läbi ja ma saaksin minna ülikooli + ühikasse. :D

Siis, täna lähme perega maale vanaema juurde, kus on suur jaanituli.
Meil on see iga-aastane traditsioon. Kuna mu vanaemal endal oli juba 9 last, siis võite arvata palju meid seal koos on :)

Ja päris jaanipäeval.. ma ei tea veel, mida ma teen.
Üks mõte oli, et jääks koju ja teeks kodus mingi istumise.
Aga mul ei olegi vaja midagi planeerida, sest üldiselt ma ei joo ja juba sellepärast on mul väga suva kus ma olen.

Aa jaa, viimasena pean ma ära märkima, et ma oskan ka nüüd subtiitreid teha :)
See on imelihtne ja ma olen täiega õnnelik selle üle, et ma oskan.

Chris Brown ft. Justin Bieber - Next to you

CHRIS BROWN! mi amore. Ja ta laulab niii hästi.
Tõsiselt. Ma tulevane mees peab samamoodi laulma nagu tema! :D

Kõik. Tsau.

No comments:

Post a Comment