Wednesday, April 27, 2011

Eat, love, pray

Tsau!! :)

Mul polegi midagi erilist kirjutada. Lihtsalt, aeg läheb õnneks nii kiirelt, et varsti on kool läbi ja suvi käes! :)
Iga nädalalõpp on nii hea.
Ja see nädalavahetus tuleb ilmselt väga põnev, sest ma saan minna pulma.
Aga koolis on suht pingeline, sest nagu alati tahab lõpus kõik allapoole minna. Ja tänu nendle IMEILUSATELE ilmadele ei taha ma enam üldse koolis käia!
Kõik läheb muidu praegu, enam-vähem hästi ja ma olen õnnelik, et 10. klass on peaaegu läbi! :)

Hetkel sain muide sellise filmi, nagu ''The Roommate'' tõmmatud nii, et ma saan selle kah ükspäev ära vaadata! Kinno ma kahjuks ei jõudnudki.
Sellega mainiks ära, et 90210 ja Gossip Girl läheb ka suurehooga edasi.
Miks ma neid vaatan?
90210 on esiteks lihtsalt nii lahe noortesari. Ilusad näitlejad ja ma olen täiega rahul selle seriaaliga. Seal kogu aeg juhtub midagi uut ja põnevat!
Gossip girl on lihtsalt omaette nähtus. Neil on seal nii moekad riided, et juba sellepärast tasuks vaadata.
Ja muidugi, kuidas ma oleksin ära unustanud.. Meeleheitel koduperenaised!
Täitsa lõpp. See on ikka aegumatu seriaal. Vot seda vaadates ma naeran südamest! :D


Igaljuhul, ma ei taha rohkem millestki erilisest kirjutada, sest suvi tuleb ja mul pole aega siin mingeid romaane kirjutada.

LMFAO ft. Lauren Bennett & GoonRock - Party rock anthem

Geniaalne video ja neil on hästi lahedad riided! Pluss, laul on ka ülihea.

Nicole Scerzhinger - Don't hold your breath

Teada saades, et Pussycat Dolls läks lahku olin ma väga kurb. Aga Nicole paneb enda rida hästi, mulle meeldivad selle laulu sõnad! :)


Tsau!

No comments:

Post a Comment