Monday, April 11, 2011

Everyday is exactly the same..

Tsau!
Nonii, maei tea millest alustada! Ma tean, et ma pean midagi kirjutama, sest muidu tuleb õudsalt suur vahe sisse. Praegu, kirjutades tuleb meelde, et täna kehalises üks tüdruk pani mulle niimoodi palliga, et mul on sõrm siiamaani valus. Ma ei saa sõrme ära kõverdada ja sirgeks ka mitte panna. Aga vähemalt saan ma seda liigutada, seega pole see katki!
Praegu vingub Liisu mu voodis, et tal on püksid karvadega koos. Meil on harjumuseks saanud, et esmaspäeviti elab ta minu juures :D
See nädal tuleb mingi vägaa hull, sest juba homme on kavas kaks hästi rasket tööd ning kolmapäeval tuleb ka 2 tööd! Koolis on lihtsalt täiega raske! :( Praegu üritan ma rohkem vaeva näha vene keele ja matemaatikaga. Matemaatikas annab veel pähe tuupida, aga vene keelt kardan ma ikka täiega. Neid sõnu, mis pähe tuleb õppida, on nii palju! Ja põhimõtteliselt igatund on töö kah. Aga eks ma üritan seal võimalikult palju õppida, et suvel Venemaale minna! :)

Mu isa on ka nüüd Hispaaniast tagasi, nii et kõik on kodus! :) Aaa, ja millest ma pole veel rääkinud. Ma lähen ju selle kuu lõpus esimest korda elus pulma! :) Ma täiega ootan seda. Pean veel kleidi ainult otsima.

Aga praeguseks kõik. Annan mingi loo kaa, mis on päris sellisest filmist nagu ''Burlesque''. Christinal on ikka super hääl!

Christina Aguilera - Something's got a hold on me

No comments:

Post a Comment