Wednesday, April 6, 2011

Cheers

Tsau! Sissekande pealkiri läheb igati teemasse, sest esiteks on mu emmel täna sünnipäev! :) Kahjuks on mu isa Hispaanias, aga ta ei unustanud sugugi mu ema ära. Ta saatis lilled otse uksetaha! Nii armas :)



Täitsa lõpp. Ma mõtlen, et mul on küll asju millest kirjutada, aga ma ei suuda panna neid siia kirja. Täna on nii kole ilm kaa ja kõik tundub nii mõttetu. Ma mõtlesin täna koolis, et inimesed on nii pealiskaudsed ja lohakad. Ja kõige nõmedam oli see, et asjad või inimesed, kes on minu jaoks nagu väga-väga erilised või kuidagi tõmbavad enda poole, ei paista teistele üldse erilised. Selline tunne nagu mul oleks midagi viga!?



Miks ma üldse märkan selliseid mõttetuid asju. Kusjuures, ma ei ole praegu üldse masenduses. Ma olen lihtsalt vihane, et teised ei märka mõne asja ilu ja sära. Kasvõi kõige lihtsam näide minu puhul on mõni film. On filme, mis mulle lihtsalt niii väga meeldivad ja ma jagan neid teistega. Ja mind ajab nii marru, kui inimesed kellele ma nii head asja näitan, ei väärtusta seda ja näiteks räägivad põhimõtteliselt terve filmi aeg. See on lihtsalt täiesti ebaviisakas! Ja mis ma sellega öelda tahan on see, et ma olen nii väsinud sellest. Ma tahan nii väga kuskil kõrge mäe otsas olla. Ma olen seda juba mingisugune 6 aastat tahtnud. Ja praegu on eriti selline tahtmine. Ja mis mind veel marru ajab on see, et jälle, kõik tahavad MINULT midagi saada. Aga see, mida mina tahan? Ja miks üldse keegi tahab minult midagi saada? Ma pole oma elus kedagi lollimat näinud kui mina. Palun ärge mõtelge nüüd, et ma olen enesetapu äärel ja terve mu elu on üks suur masendus. Aga ma lihtsalt räägin, sest see on nii! Ma ei tea mitte midagi mitte millestki ja ikka tahetakse minult saada :)



Ma ei viitsi siin enam endaga kahekõnet kah pidada. Sissekanne on tehtud ja päev peaks korras olema!



Aga muusika maailmas on mul küll täiega häid lugusid soovitada! :)



Rihanna - Cheers


Meeldib selle loo kõla!



Porcelin Black ft. Lil Wayne - This is what rock'n'roll looks like Uus tulija!!! :) Super hääle ja välimusega lauljanna. Ma loodan, et ta teeb kõik selleks, et maailmas veelgi tuntust saada :)



Chipmunk ft Chris Brown - Champion Chris Brownist ei väsi ma iial!! :)



Tsau.

No comments:

Post a Comment