Thursday, March 31, 2011

Minevik

Tsau! Appi, ma ei tea millest ja kuidas alustada. Praegu kui ma kirjutama hakkan, siis tuleb kohe nii halb tunne, sest see blogi täiega streigib ja nüüd tuleb vist terve jutt üksteise otsa :S Eraldi lõike ei saagi enam teha ja hull jama on sellega. Aga noh, see selleks. Ma tahtsin tegelikult sellepärast kirjutada, et täna on märtsikuu viimane päev ja kuna ma teistel kuudel olen teinud enamvähem 5 sissekannet, siis võiks siin ka olla 5! :D See nädal hakks jälle kool pihta ja see oli nii raske esimene nädal. Homne päev tuleb eriti raske, sest esiteks tuleb meil kolm tööd + ma lähen vene keelt järgivastama. Loodan, et ma üldse saan seda veel vastata. Ma olen kuidagi nii tühi seest ja pea on laiali otsas. Nii raske on niimoodi olla. Aga ma üritan ikkagi peapüsti käia ja väljapääsu leida! :) Kusjuures, ma tegin selle nimekirja 'asjadest, mis mulle meeldib' ära! Ma ei ütleks, et ma üllatunud olin, aga terve A4 sai tõesti täis. Mulle meeldivad nii paljud asjad ja ma olen sellepärast täiega õnnelik, et ma suudan ja oskan asjadest rõõmu tunda! :) Nüüd see nimekiri seisab mu lauapeal ja eks ma võtan selle millalgi kätte ja loen. Mul polegi rohkem midagi erilist kirjutada. Lihtsalt, koolis on veel 2 kuud käia ja ma üritan selle ära käia ja siis suve täiega nautida! :) Nüüd otsin mingi loo kaa.. Lugu, mis mind täna hommikul kummitama jäi: Shontelle - Perfect nightmare

Tsau! :)

No comments:

Post a Comment