Monday, March 7, 2011

Märts

Tere!
Olemegi juba märtsisse jõudnud! :)
Aeg läheb niiii kiiresti. Päike paistab, ilm on soe.. keegi jookseb ümber poe. :D
Ühesõnaga, tegelikult on juba märtsi teine nädal ju.. ma pole siia nii ammu kirjutanud.
Aga ma tahtsin rääkida sellest nädalavahetusest, mis just lõppes, sest see oli täiega hea! :)
Midagi teistsugust.
Esiteks oli reedel tüdrukutega Laura juures istumine, kus me vaatasime sellist filmi nagu ''Black Swan'', mis suht alles eesti kinodesse jõudis ja võitis teadupoolest kuld gloobuse.
Andke andeks, aga see kuld gloobus anti küll kinni-silmi.
See oli üle hulga aja üks hullemaid filme mida ma näinud olen.
See oli thriller ka tegelikult, et võib-olla sellepärast ei meeldinud.
Vaadatud see sai ja siis läksin koju ära. Teised jäid veel sinna vesipiipu tegema.
Ah, õigus.. Ma tegelikult tegin kaa, aga sellega meenub see, et tegelikult ei saanud ma siis enam köha pidama. Mul on bronhiit muide :)
Pean jälle neid vastikuid tablette sööma - nämmnämmm.

Laupäeva õhtul läksime perega tädi mehe sünnipäevale.
Seal sain hiilata enda poliitika alaste teadmistega. Tädi mees oli täitsa üllatunud, kui ma suu lahti tegin. Ma tegin seal netis olles delfi ''valimismasina'' testi ka ära.
Sealt tuli välja, et minu esimene valik oleks olnud Reformierakond, teine Rohelised ja kolmas IRL.
Ma arvan, et oleksingi valinud Reformierakonna :)
Aga see aasta ma veel päris valima ei saanud.

Pühapäeval käisin ema ja õega kinos. Oiii, vot see oli väärt film, mida me vaatasime!
''Minu Liba-abikaasa''. Lihtsalt nii naljakas film. Enamus ajast terve saal naeris.
Mulle jättis hästi positiivse meeleolu ja soovitan minna vaatama! :)
Kus juures, see film on olnud päris kaua juba kinos ja ikkagi oli saal täis!

See nädal tõotab tulla väsitav. Aga nädalalõpus pean ma enda sünnipäeva, nii et tasub see piinarikas nädal lihtsalt ära elada.
See ongi kõik praeguseks.

Ja ma tunnen, et mul on täielik muusika puudus.
Kuidagi nii kiire on kogu aeg ja pole hetkel olnud aega otsida uut muusikat.
Üks laul on.. aga noo.

Okei, ma annan selle :D

Chase and Status - Blind Faith

See pole mingi teab mis healugu, aga miski mulle seal meeldib! :)

Nicki Minaj - Right thru me
Väga hea lugu! :D

Tsau.

No comments:

Post a Comment