Tuesday, March 22, 2011

Tsau!! :)

Mul pole midagi erilist kirjutada, aga ma üritan midagi kirjutada, sest muidu tuleb jube suur vahe sisse.
Põhimõtteliselt on märtsikuu ka juba läbi ja ma olen nüüd 17!!! :D juhheii.
Mingit erilist tunnet küll pole, aga nüüd ma ei pea vastama küsimusele ''Kui vana sa oled?'' kuusteist :D
Autojuhi lubade peale peaks ka vist mõtlema hakkama!?
Ma ise pole küll sellest üldse huvitatud, aga vanemad nagu tahavad, et ma läheksin autokooli.
Ma lihtsalt ei kujuta ennast ette autoroolis!
Nii igaljuhul.. ma ei mäleta millest ma viimati kirjutasin nii, et ma hakkan mingist suvalisest kohast nüüd rääkima.
Esiteks olin ma üks hommik nagu niiii õnnelik! Seda on raske kirjeldada.
Ma tegin hommikul lehe lahti ja seal kinorubriigi all oli kirjas, et ''The Roommate'' tuleb eesti kinno!!!
Vot, see oli ilus algus hommikule!
Aga noh.. superkinode lehel pole sellest midagi räägitud, seega jäin pikaninaga.

Aga tore uudis on see, et kinno jõudis minu lemmik raamatust tehtud film - ''Jane Eyre''.
Vot, seda lähen ma kindlasti vaatama! See raamat on lihtsalt nii-nii hea!!! :)

Mis siis veel.. eile käisime klubis Biku ja Joannaga :D
Sai Überblingeni ka ära näha. Sisseminek oli küll hull.
Esiteks ootasime me tund aega, et sisse saada ja teiseks suruti seal ukse ees niimoodi, et mul jäid kopsud kinni.
Aga selline lahedalt suur koht oli. Miinus oli ainult see, et klaasikildudes pidi tantsima :D

Ma olen muidu nüüd praktiliselt igapäev linnas käinud ja shopanud.
Nüüd on rahad otsas ja oleks aeg suveks tööd vaadata!
Tahaks juba lihtsalt täiega suve! Aga see lumi sulab ju nii ilmatu kaua.
Vähemalt saab juba õhukese jopega käia :)
Aaa, see tuli ka meelde, et ma värvisin enda juuksed ära ju.
Nüüd on mul täiesti brünett pea :)


Kuulatav lugu:
Major Lazer - Pon de floor
Raske arvata muidugi, mis mulle selle loo juures meeldib! :D
Sellega tuleb meelde, et täna on ju Hollywoodis dubstepi pidu.
See tuleb kindlasti hästi lahe, aga mina sinna ei jõua :(

Tsau!

No comments:

Post a Comment