Sunday, March 13, 2011

p-p-party!

Tsau! :)
Homme on mul kohe päris-päriselt sünnipäev, nii et ma mõtlesin, et kirjutan enne seda blogi sissekande.
Neljapäeval käisin sõpradega megazoneis, enda sünnipäeva puhul või nii.
Polnud nii kaua käinud ja see tasus end täiega ära :)
Aga eile õhtul ma pidasin sünnipäeva. Kohale tuli rahvast muidugi kordades rohkem kui ma olin arvestanud. Aga midagi hullu ei olnud ja kõik olid korralikud :)
Julgeksin öelda, et vaikne pidu oli.
Nii palju kui ma tuttavatelt küsinud olen, siis kõik jäid peoga rahule kah!
Ainus, kes ei jäänud, olingi mina ilmselt.
Ma lihtsalt täiega vihkan enda sünnipäeva ja ma ei saa sinna mitte midagi parata.
Iga-aasta, ABSOLUUDSELT iga-aasta läheb mul ennem sünnipäeva midagi viltu ja sellepärast ma vihkangi enda sünnipäeva :)
Homme on mingi eriti hale päev.
Ma ei kirjuta seda selleks, et mingit haletsust saada. Ma lihtsalt vihkan enda sünnipäeva ja mitte miski ei pane minu meelt muutma.
Sünnipäevaks sain muidu raha, shampuseid ja igasuguseid riideid. Mul on ikka ülilahedad sõbrad! Sest enamus olid vaeva näinud ja käinud kuskil midagi otsimas, minu jaoks :)

Järgmine nädalavahetus tuleb mu suuremal õel sünnipäev ja mu isa ning õde sõidavad välismaale vaheajaks.
Ootan juba täiega, et uus nädal läbi saaks!
Vaheajal lähen ehk klubisse ka. Überblingenis oli mingi 16+ pidu.
Nõme mõelda, et ma olen siis juba 17 ja pean ikka 16+ pidudel käima :D
Igaljuhul ootan ma juba vaheaega ja paremaid aegu, kus ma ei pea pidevalt asjade pärast muretsema :)

Mainiksin ära, et mulle ikka täiega meeldib Chris Brown. Ta tantsib nii hästi ja laulab nii hästi!
Seega, soovitan tema lugu:
Chris Brown - Yeah 3x

Chris Brown laulab mu ühte elu-lemmikut lugu, kui nii öelda võib.
Mul on sellega seoses juba mingi aasta aega olnud mõte, et sellest siia kirjutada. Ma nimelt ise tõlkisin selle loo refrääni ja mulle täiega meeldib selle refrääni sõnum.
Võib-olla millalgi kirjutan siis siia! :)

Tsau!

No comments:

Post a Comment