Sunday, March 27, 2011

Päikeseloojang

Tsauuuu!!! :) Täna oli üle pikaaja üliilus pühapäev! Sai igasuguseid asju tehtud ja kuigi on vaheaja lõpp, siis ootan ma ikkagi nii väga homset! Sest me lähme klassiga hoopis Narva, mitte kooli :) Saan terve tee koos Liisuga istuda ja rääkida kõigest, mis me vaheajal teinud oleme jne. Mis ma siis täna tegin? No kõigepealt tuli kindlasti hea tujuga ülesse tõusta - Siis läheb päev hästi! :D Aaa, jah, Kristina jõudis ka vahepeal Londonist tagasi, koos paljude uute asjadega. Igaljuhul käisime me täna Kristina ja emmega Tallinna Ahhaa keskuses, kus oli päris lahe. Kõigepealt läksime me sinna pimedate näitusele vms :D ''Näitus, mida keegi pole kunagi näinud'' Ega ei ole jah, sest seal oli täiesti kottpime ja me pidime seal olema 45 minutit, kusjuures giid olid pime! Katsusime seal pimedas asju ja käisime selle pimedatekepiga ringi. Hästi lahe oli! :) Hiljem läksime sinna 4D kinno ja vaatasime seal niisama ringi. Peale seda käisime veel Lidos söömas, kus ütles Kristina midagi nii naljakat, et me naersime põhimõtteliselt terve tee koju, seda :D Aga kõige parem kogu asja juures on see, et see tore päev pole veel läbi ja ma jõuan veel igasuguseid asju teha! :) Näiteks vene keelt õppida, je :) Mõelda vaid, et suvevaheajani on ainult 2 kuud ja siis on kümnes klass läbi! Ma ootan juba täiega suve ja, et ma saaksin teha enda kaameraga pilte! See suvi tahaks kindlasti Venemaal ka ära käia :) Aa, selle käimisega tuli see meelde, et praegu on nukuteatris selline tükk nagu ''Libahunt''. Vot, seda tahan ma kindlasti näha!! :D Seal on nii lahedad tantsijad koos. Asi, mis mind veel rõõmsaks teeb on see, et viimasel ajal puutun ma kokku asjadega, mis mulle õudsalt meeldivad! Sellised lihtsad asjad. Ja ma lihtsalt nii väga armastan seda, kui ma saan tunda rõõmu pisikeste asjade pärast elus! :) Sellega seoses mõtlesingi, et teen millalgi nimekirja asjadest, mis mulle väga-väga meeldivad. Ma arvan, et seda oleks vahel väga hea lugeda. Eriti siis, kui on halb tuju vms. Aga praeguseks kõik. Sorri, kui poolikuks jäin! :D Wippenberg - bong


Klubi lugu, ajeee!! :) Tsau!!

1 comment:

  1. Nii tore, et sa pisikestest asjadest rõõmu tunned. Ma ka siin üritan. Vahepeal tuleb välja, vahepeal mitte. Aga mul sinu üle nii hea meel. :)

    ReplyDelete