Sunday, February 27, 2011

...

Tsau!

Täna oli ilus ilm. Käisime Kristinaga trennis ja nägime metsas kitse! :)
Ma nägin esimest korda elus muide kitse.
Laupäeval käisime kooriga laulupeo ettelaulmisel ja öeldi, et me saame edasi!
Tore. Jälle üks asi tehtud.
Järgmine proov pidi tulema 3. aprillil, nii et nüüd on aega veidi harjutada.

Kuna see on minu blogi, siis mul on õigus öelda, et mul on praegu ilgelt raske olla ja mul on nii paha tuju!
Ja sellepärast ma ei viiitsigi siia mingit NÕMEDAT kuku-nunnu teksti kirjutada.
Aga jätkates..
Laupäeva õhtul oli veel ka Regina sünnipäev. Koju jõudsin kahe paiku öösel ja magasin kolmveerand kaheni! Ning siis kella kolmeks trenni.

Õh.. kõik tekst on siin nii sassis.
Mul on sellepärast ka kurb, et Outloudz eurovisioonile ei saanud.

Nägemiseni.

Robyn - Call your girlfriend
Robynil on väärt hääl ja ta muusika meeldib mulle väga! :)

No comments:

Post a Comment