Sunday, February 6, 2011

Roommate

Tšau!! :)

Ma kirjutan nüüd siia hästi kähku, mis ma vahepeal teinud olen ja siis jõuan selleni, miks ma selle postituse üldse tegin.

Koolis oli esiteks ülimõttetu nädal. Enamus päevadest olid ülilebod tunnid ja sai 5. tunniga ära.
Neljapäeval oli võõrkeelte nädala aktus, mis kestis ka oma 2h, aga oli see-eest äge! ;)
Reedel käisin emaga kinos ''Varietee''-d vaatamas. - Ma soovitan minna vaatama ja just nimelt kinno, sest siis on tunne nagu sa oleksid ise seal kohapeal!
Christina laulab vapustavalt hästi ja Cam Giganget on nii seksikas mees!
Uskumatu, aga ''Videviku saaga''-s oli ta küll kole mees :S

Nüüd jõuangi selleni. Panin googlesse otsingusse Cam Giganget, sest tahtsin teda sõbrannale näidata ja siis kuidagi sattusin ühele lehele, kus näitas veel filme, kus ta osaleb.
Oi ja te ei kujuta ette kuiiii hea filmi ma leidsin!!!
See jõudis ilmselt ameeriklastel reedel kinno.
Ja minu suureks üllatuseks mängib seal ka ''Gossip Girl''-st Leighton Meester.

Niiii lahe! See film on vist tegelikult õudukas. Tähendab, algul on kõik normaalne, kuni siis Leigton seal filmis ära pöörab ja tuleb välja, et ta on hull vms. Veits kahju, et Leighton on muidu nii sellise armsa olekuga ja nüüd teda näha mingisuguse mõrvarina!
Aga ma tahan seda filmi raudselt näha!!

Siin on treiler ka: The roommate on filmi nimi.

Sellega tuleb meelde, et ma vaatasin neljapäeval ''Paranormal Activity''-t, mis on väga haige film :) Kui seda üldse filmiks nimetada saab - ma ei soovita vaadata igaljuhul! :D

Kõik,
TSAU!

A, see mingi lugu kaa.. hmmm.

Ciara - Gimme that

Loo tähendus on minu arust mõttetu, aga vaadates seda kuidas Ciara end liigutab!
See lihtsalt tõmbab vaatama :)
Uurige te videoid ja tee veendute ise kaa, et see, et ta end lihtsalt seljapeale laseb on niiii fucking lahe!

Tsau :D

No comments:

Post a Comment