Thursday, February 24, 2011

I'm beautiful in my way, cause god makes no mistakes..

TSAUU!

I'm on the right track baby,
I was born this way!


Niimoodi. Ma tahtsin alustada sellest, et eile oli Kylie kontsert!
Kontsert, mida ma nii väga ootasin ja lõpuks jõudis see kätte.
Uksed avati kell 20:00, aga ma jõudsin sinna mingi 20:50 ja siis keerutas seal plaati mingisugune DJ, kes tuuritas Kyliega kaasas.
Ootasin seal umbes pool tundi ja siis hakkaski show pihta.
Kylie käis muidu esinemise ajal mingi 5-6 korda riideid vahetamas, kui mitte rohkem.
Ta jättis hästi toreda naise mulje. Oli küll pisikene jah! :D
Ma sain ilma trügimiseta isegi päris lava lähedale nii, et 2-3 meetrit jäi puudu.
Kylie käis vahepeal seal ees kaa, seega ma nägin teda üli lähedalt!
Tegin telefoniga pilte kaa, aga need pole üldse hea kvaliteediga.
Olenemata sellest, et ta minust 2-3 meetri kaugusel oli, pole ühelgi pildil ta nägu näha.
Aga kontserdiga jäin rahule. Lõpus tuli ka lubatud 42 000 tonnine veeshow, mis oli ka hästi lahe! Laval olid pidevalt tantsijad ja laval käis kogu aeg mingi tegevus.










Jäin rahule! Nägin lõpuks enda iidoli kah ära, sest väiksena ma fännasin täiega Kyliet :)

Nüüd on praktiliselt 4 vaba päeva ja mul on enamus nendest sisustatud.
Laupäeval läheme kooriga laulupeo ettelaulmisele. Ja mina ikka veel ravin end sellest õudsast köhast terveks.
Käisin arsti juures kah ja nüüd pean mingeid rõvedaid tablette sööma, mis mind sõnaotses mõttes ooksele ajavad.
Ja varsti vist röntgenisse kaa.

Mul pole praegu aega rohkem kirjutada, aga olge tublid!

Lady Gaga - Born this way

JA HÄÄLETAGE EESTI LAULUL OUTLOUDZI POOLT!!! (L)

Outloudz - I wanna meet Bob Dylan

TSAU!

No comments:

Post a Comment