Saturday, February 12, 2011

Magic in me!

Tsauuuu!! :)

Tahtsin lihtsalt kirjutada, et mul oli täna ülitore päev!
Kõigepealt läksime perega sõbrapäeva puhul välja sööma. Hiljem käisime Kristinaga šhoppamas ja vanemad käisid samal ajal Kylie Minogue kontserdi piletit mulle ostmas!
Jeeeeeee.. ma lähengi Kylie kontserdile! Niiiiii cooool!
Ma ootan seda juba täiega, mis sest, et ma üksi lähen :)

Siis saime veel Kristinaga endale riideid osta ja sain endale paar uut meigiasja ka osta.
Mul oleks vaja veel üks unistus täide viia. Või noh, ma ei tea kas ma saan seda unistuseks nimetada, aga see on üks tahtmine, mida ma olen mingi aasta aega juba mõelnud.
Igaljuhul tahan ma endale jubedalt punast lauvärvi :)
Ehk sünnipäevaks jõuab soetada :P
Mu sünnipäev ongi nüüd juba 4 nädala pärast! Ema näitas juba nädalavahetust millal ma võiksid sünnipäeva pidada.
Suurem õde pakkus, et me võiksime sünnipäevad isegi koos pidada, sest tal on minust niikuinii 5 päeva hiljem.
Ma olen nii rahul enda õdedega! Väiksem õde käib Rootsis ja ostab mulle riideid. Suurem õde kutsub mind igalepoole ja üldse tegeleb minuga ja räägib, et ta teeb kõike minu heaks! :)
Armastan neid.
Ja ma armastan täiega enda sõbrannasid ja kõikki lähedasi!! :)

Olge nunnud!!

Christina Aguilera - Show me how you burlesque

Siin mainiks ära, et ''Varietee'' on ülihea film ja ma soovitan seda vaatama minna.
Tähelepanek - Filmis on Christina üliarmas ja peenike, kuid kui vaadata youtubis tema X factoris esinemist, siis jääb küll suu lahti. Ta on ikka väga tüse.. Õudne!
Aga keegi rääkis, et eks seal käibki see juurde ja allavõtmine kiiresti, sest neil on ju igasugused eratreenerid.

Igaljuhul, Tsau praeguseks! ;)

No comments:

Post a Comment