Saturday, February 19, 2011

Tähelend!

TERE!! :)

Vahepeal on nii palju huvitavaid asju juhtunud! Esiteks käis meil president koolis külas, sest mu klass osales ''Sõnaus''-e võistlusel ja panime selle kinni sellise sõnaga nagu othering - teisestamine.
President andis meile tundi ja kanal2 võttis intervjuusid. President rääkis enda tunnis eesti keele sõnadest, mida on muidugi huvitav teada, aga oleks tahtnud, et ta rohkem tänapäevast räägiks, mitte nö. õpikuteksti, sest me olime seda juba varem õppinud.
Igaljuhul kanal2 intervjueeris mind ka ja siin on seda näha kah:
http://www.reporter.ee/2011/02/15/president-kais-tana-kulas-saue-koolinoortel/


Nüüd neljapäeval käisin ma EMA-l(Eesti Muusikaauhinnad) assistendiks koos Anna-Mariaga(Anni).
Oi, vot see üritus oli nagu liiiga lahe! Ma olen täiega tänulik Annile, et ta mind kaasa kutsus, sest ma jäin ikka täiega rahule. Me olime seal uksepeal ja juhatasime artiste ja bände edasi ning valvasime ka nö. ust.
Kuulsustest nägime: Tanel Padarit ja The Suni, Ott Leplandi, Liisi Koiksonit, Lenna Kuurmat, Koit Toomet, Ulthima Thulet, Singer Vingerit, Sunrise Avenued, Rein Rannapit, Ivo Linnat, Birgit Õigemeelt, Terminatorz team, jne. :D
Nüüd saate ilmselt aru, miks ma ütlen, et see lahe oli eks? :D
Sain uusi tutvusi ja ma usun, et see tuleb tulevikus kindlasti kasuks! :)
Mis sest, et ma nüüd külmetusega kodus istun.

Nii ja rääkides külmetust, siis ma loodan homseks terveks saada, sest homme on mul plaanis minna ''Ühikarottid''-e võtetele.
Me saame seal olla ühikarottide pinginaabrid jne. Ma loodan, et see päev ei veni väga pikaks, sest pühapäeviti peab ju õppima ja ma pole 2 päeva koolis käinud!! :D
Ja mõeldes sellele on ju see nädal ka ainult 3 päeva. Ooooh, OOOTAN SUVE!
Suvi läheneb lihtsalt niivõrd kiiresti ja sellega seoses tahaks enda õmblemis mõtted ka ellu viia.
Vahepeal on mu sünnipäev kaa, aga seda ma teatud põhjustel nii väga ei ootagi enam.
Igaljuhul on mul teile üks ülihea lugu kaa, nii et nautige ilusaid ilmu ja kuulake seda!

Tsauuuu!!!

Alexis Jordan - Good Girl

No comments:

Post a Comment