Monday, January 31, 2011

Fuckin' Perfect

Tsauuuuuuuuuuuu!!
Everything is fuckin' perfect, yeah!

Mul on tegelikult täiesti tavaline tuju, aga ilmselt on tore see, et mul on kõik õpitud ja ma saan õhtul lihtsalt, rahulikult trenni minna! :)
Nüüd mul kadus mõte ära, sest ma pidin vahepeal nõusid kuivatama ja ma pean kohe trenni ka minema.
Ühesõnaga ma tahtsin midagi siia kirjutada, aga mul ei tule enam meelde :D

Soovitan neid lugusid:

Pink - Fuckin perfect

Pink'i puhul märgiks selle ära, et ma käisin mingi 3-4 aastat tagasi ta kontserdil Eestis!
Ja tema lugudest nii palju, et minu arust ta enamus videodes kas mängib lihtsalt lolli või siis räägib mõnest tõsisest probleemist.
Mulle nii meeldib see ja ta hääl! :)
Antud laul räägib probleemist muide.

Avril Lavigne - What the hell

Lugu iseenesest ei tundunud algul hea, aga peale videot sain ma asjast paremini aru! :D

Nägemiseni.

No comments:

Post a Comment