Monday, January 10, 2011

Happiness tonight!

Ciao! ! !

Tahtsin lihtsalt öelda, et nüüd sai see tore talve vaheaeg läbi ja hakkas jälle kool pihta. Lumi sulab ja on jälle kummiku aeg!
Uskumatu, aga kummikuid oleme me emaga käinud vaatamas poes juba iga-aasta. Ja me pole mitte ükski aasta ostnud uusi ja ikka ja jälle jõuame me siia samma tagasi!
See aasta oleks ka nagu kummikuid vaja. Ei noo, mul on mingid muidugi olemas, aga ma lihtsalt, näiteks eelmine aasta tahtsin endale täiega sebramustriga kummikuid, aga siis polnud vist minu numbrit ja ost jäi ära.

Kuna juba kool algas, siis algas uuesti ka muidugi trenn, kuhu ma täna ei jõudnud. Selle asemel ma hoopis õppisin kodus matemaatikat, mida ma absoluudselt ei oska!
Kooli juures ongi kõige masendavam see raske tuupimine.
Asi, mis muidugi tuju heaks tegi oli see, et ma olin 1 neljast meedia tunnis, kellel olid kõik vajalikud asjad tehtud, et hinnet saada, seega ma sain koju! Ja ilmselt saan ka järgmine esmaspäev.
Maarja-Liis käis ka täna minu juures ja me kuulasime mu õe jutte tema rootsi reisist.
Tuleks mainida, et elu on huvitav ja ma olen täiega õnnelik, et igas minu päevas on kasvõi natukenegi sära! :)

Praegu meeldib mulle Enrique Iglesias ft. Ludacris - Tonight.
See lugu meeldis mulle tegelt juba varem, aga mul oli plaan see kindlasti siia lisada! :)
Rihanna ft. Drake - What's my name, tuleb ka ära märkida!

BYE, BYE!

No comments:

Post a Comment