Thursday, January 27, 2011

Promise this

TSAU!!!!

Minu koolinädal on tänasega põhimõtteliselt läbi, sest homme on mul ainult kaks tundi ja siis läheme me klassiga riigikokku!
PS! Õpetaja ütles, et me saame seal seda mikrofoni nuppu vajutada :D


Nii hea, et see nädal läbi on, sest see oli minu jaoks nii raske nädal!
Pidi täiega vaeva nägema ja ma igapäev närvitsesin, et asjad tehtud saaks. Pidin käima kahes järelvastamises kaa, sest ma olin eelmine nädal ühe päeva haige. Ma jään alati valel ajal haigeks!
Ja homme õhtul sõidan juba Pärnusse tädi juurde. Ja laupäeval läheme sinna SPAsse.
See on nii lohutav, sest ma ei pea seal olleks ehk igasugustele muredele jne. mõtlema. Ma tahaksin enda mobiili ka ja kõik asjad maha jätta, aga seda ma ilmselt ei suuda teha! :D
See oleks nagu oma eluga hüvasti jättmine. Aga see selleks..

Ma ei teagi millega jätkata seda teksti, sest mul pole rohkem midagi öelda!
Nautige veel külmi talveilmasid :)
Me lähme ilmselt klassiga ka kuhugi suusatama vastlapäeva paiku.
KÕIK!


Alex Gaudino - I'm in love

Sellel naisel on ülilahedad juuksed ja ta hääl on ka niii hea!! :)



XOXO.

No comments:

Post a Comment