Wednesday, January 5, 2011

2011/ Uus aasta!

TSAU!

Head uut aastat teile! :)
Viimati ma kirjutasin enda lugude TOPist ja sellest on tegelt nii palju aega juba möödas!
Ma ei taha midagi pikalt kirjutada, seega vabandan nende ees kellele meeldib pikalt lugeda.
Esiteks aastavahetusega jäin ma ülirahule! :)
Oli ülitore seltskond ja ma sain mängida nii DJ-d kui ka fotograafi. Sellest fotograafi ametist tuli ka mõte, et tahaks endale sünnipäevaks peegelkaamerat! Siis saaks ometigi normaalseid pilte teha, sest digikad küll vastu ei pea..

Nüüd on meil Eurod ja.. Ma olen käinud juba ühe korra poes Eurodega maksmas. See polnud tegelikult üldse raske - hhaha! :D
Aga krooni tahaks ikkagi tagasi! :)

Ükspäev tuli telekast "Twilight"("Videvik"). Mul õnnestus jälle Robertisse ära armuda. Ta on ikka nii armas inimene! :)
Mu mees võiks ka keegi kosmilineolend olla :D Unelmate prints jaa..

Täna ma lähen kinno ja eks näeb, mis päev toob! :)

Kõike kaunist ja kuulake

Alexis Jordan - Happiness

No comments:

Post a Comment