Thursday, January 20, 2011

M.E.T.

Tsau! ;)
Ma lihtsalt pidin kirjutama, sest mul on paar head lugu, mida ma jagada tahaksin.
Nii.. Kõigepealt, ma ei tea millal ma viimati kirjutasin, aga koolis läheb mul hästi ja põhimõtteliselt läheb igalpool hästi.
Kõik sõltubki sinust endast, et sul läheks hästi! Ma mõtlen, et mul läheb hästi ja mul läheb kah. Muidugi ma tean, et kõik pole niimoodi korras, nagu mina tahaksin, aga ma ei pea seda ju endale pidevalt meeldetuletama ja kõigile halama! :D
Naudin lihtsalt elu :)
Pealegi on mul veel 52 päeva aega olla 16!
Ma tean, et ma hullult tahan saada juba 17... ja siis 18 jne. Aga nii kurb on praegu mõelda, et ainult 52 päeva veel, seda on nii vähe ju!
Juba sellepärast tuleb olla rõõmus ja nautida veel neid päevi :)

Täna käisin Kristinaga üle pikaaja kahekesi linnas. Uskumatu, aga ma imestasin poes, et me seda varem pole teinud. Kristinal on ju nii hea riietemaitse! ;)
Mul polegi midagi rohkem lisada. Ootan, et saaks korralikult suusatama ja ei oleks nii külm! :)

Linkin Park - Waiting for the end
Diddy ft. Skylar Grey - Coming home

No comments:

Post a Comment