Monday, April 18, 2011

Suur esmaspäev

Tsauu!Ma pole lihtsalt nii ammu siia kirjutanud nii, et nüüd oleks aeg. Ma tean, et ma tegelikult alustan teksti igakord selle jutuga! Ma just vaatasin enda sõbrannade blogisid ja need on ka täitsa unarusse jäänud. Ma siis püüan hoida niiöelda masti kõrgel ja kirjutada! :)

Ma alustan sellega, et vähem kui kuu aja pärast on mul esinemine Vikerkaarega, mis jääb ilmselt viimaseks. Esinemine on juba 10. ja 11. mail ja proovid on ka juba praegu nädalas 3 korda. Hiljem hakkab ilmselt veel tihedamalt.
Igaljuhul ma plaanin ikka päris tõsiselt ära tulla ja hakata millegi muuga tegelema. Ma ei ütleks, et ma ei taha enam tantsimisega tegeleda. Ma arvangi, et lähen kuhugile mujale tantsima või siis keelte kooli, mis oleks super variant!
Loomulikult on mul kahju ära tulla Vikerkaarest, sest meil on lihtsalt nii hea grupp! Me naerame ja lollitame iga trenn ja me lihtsalt saame kõik täiega hästi läbi. Ma kardan seda, et kui me kõik laiali läheme, siis polegi nagu seda, mille pärast nii tihti suhelda vms. Jah, mulle teadaolevalt tahab terve grupp laiali minna.(Nii palju kui meid vanast grupist alles on)

Viimasel ajal ma kohe üldse ei tea mida kirjutada. Enesest mõistetav on muidugi see, et ma veedan rohkem aega väljas ja ootan täiega suve, nagu kõik!
Aaa, selle võiks ära märkida, et ma käisin eile esimest korda see aasta rullutamas!
Sõidsime Maritiga Sakku ja tegime seal päris pikad ringid.
Asja vastik pool oli see, et õhtu saabudes ilmusid tee peale konnad!
Marit kartis neid paaniliselt ja hoidis minust kramplikult kinni :D
Ma olen viimasel ajal kuidagi tuim ja selletõttu pole ma ka uut muusikat otsinud/leidnud.
Aga ma kindlasti üritan sellega tegelda + veel saja asjaga, mida ma kunagi tehtud ei saa!

Praegu: http://www.youtube.com/watch?v=zjGtTUfPcI4 Michael Jackson - Hollywood tonight

Ma eitea, kas ma olen selle loo siia varem andnud, aga igaljuhul tehti sellele loole nüüd video, mis mulle meeldib! Vaadake kindlasti :) Tsau.

No comments:

Post a Comment