Thursday, July 8, 2010

Remember me

Mul pole nagu midagi erilist öelda. Ma tahaksin lihtsalt, et keegi mõistaks mind.
Minu arvates pole maailmas inimest, kes mind mõistaks, reeealselt pole.

Miks mu selline meeleolu on? Sest ma leidsin laulu, mida ma nagu südamest tõsiselt kõvasti tahtsin saada endale. See on naguuuuu niii tundeid täis klaverimäng. Ma praegu kirjutan selle saatel ja mõtlen, et ma olen niiii üksinda siin maailmas, sest mitte keegi ei saa aru tegelikult minust.
Ei, mul pole mingi emotuju.. Aga lihtsalt üksiktunne on.
Ja mulle on see lugu lihtsalt väga-väga tähtis ja see on tähtis, et kõik minu ümber olevad inimesed seda teaksid.
http://www.youtube.com/watch?v=8XlOGN95v3Q&feature=related

Siin see on. MA ARMASTAN SEDA LUGU NIIIII NIIII VÄGA!:'(
Ja te võiksite seda filmi ka vaadata! :( See on lihtsalt niipalju väärt!!
Algus tundub pointless, aga alles lõpus saate te aru kui kuradi hea film see on! :/
Ma tõsiselt armastan seda.

Lisaksin veel lõppu, et minuga on kõik rohkem kui kunagi varem korras :)

No comments:

Post a Comment