Monday, July 12, 2010

Viies ratas vankriall

Tsauka! :)
Esiteks rõõmustaks Hispaania eilse võidu üle!! WOHOOOOOOO.
Ma teadsin, et Hispaania võidab!! :) Ausõna teadsin.

Aga laupäeval vastu pühapäeva käisin Lohusalus Smilersi kontserdil. Mulle pole kunagi Smilers meeldinud, selle pealaulja pärast, aga nad laulsid live's hästi. Siiski olin ma seal nagu viies ratas vankriall. Me läksime mu isa kuuekohase bussiga ja mina istusin seal taga üksinda. Päris nukker.. :D

Nüüd pühapäev vastu esmaspäeva käisime Vääna rannas. Ma polnud seal kunagi käinud ja jäin väga-väga rahule! Esiteks oli seltskond üliiihea ja see rand oli ise ka super. Lainetega jaa..
Aga ma jäin väga rahule ja loodetavasti jääb see käik meelde kah :)

Täna lähen ehk Lauraga, ratastega sõitma. Homme lähen vist linna randa Aliceiga ja mingi rahvaga. Aaa.. Aliceiga tuleb see meelde, et ma käisin ''Päikesevarjutust'' vaatamas. Ma ei oskagi rohkem öelda kui, et mulle jäid kõigeparemini silma need lahingu stseenid - need olid hästi tehtud. Muidu oli see ju raamatus ka kõige igavam osa.. Lihtsalt Victoria sai surma, aga ma nägin vähemalt ära. Videviku saaga fännidel tasuks ikkagi ära näha, isegi kui see nii põnev pole kui eelmised.
Ning 19. juuli saan ma alumistest breketitest lahti ja siis säran ehk terveelu :)

Laulu ma ei oska hetkel soovitada. Esiteks on hommik ja päev on lahtine ning ma olen siiani ''Remember me'' soundtracki lumbuses, võite selle eelmisest sissekandest võtta.

No comments:

Post a Comment