Saturday, July 17, 2010

Aafrika

Ola! ;)

Pole kaua kirjutanud. Ma mõtlesin, et peaksin ikkagi kirjutama, et mul on kõik hästi. Ma tahaksin öelda, et kõik on sitasti, aga ma ei saa seda teha, sest siis ongi kõik sitasti.
Täna rääkisin ühe sõbranna netis ja me rääkisime elust. Ta kiitis mu ühte lauset, mida ma arvasin, et peaksin siia ka kirja panema. Lause oli midagi sellist, et '' Ma olen ilmselt terve enda elu nässu keeranud selle liigse mõtlemisega. Üritaks päeva korraga elada.''
Ja kui nüüd ise vaatama hakata, siis on see tõepoolest hästi öeldud. Ma üritangi siis päev korraga elada. Sest ausõna, ma olen seda juba mitukorda tähelepannud, et ma olen Jumala jaoks liiga tark. Ma nimelt usun seda, et meile kõigile on ettenähtud mingi kindel tee, aga mitte kunagi ei juhtu see, mida sa tahaksid, et juhtuks. Noh jaa, sellepärast ongi mu elu ära susserdatud. Ma mõtlen liiga palju ette. Aga see selleks, kõik on hästi! :)

Ma tahaksin veel seda mainida, et ma vaatan üht seriaali, mille nimi on ''Pretty little liars''. Sellel on hetkel 6 osa väljas ja see on superhuvitav sari. Torrentiga tõmban endale neid osi.
Seriaal räägib siis neljast tüdrukust, kelle sõbranna ära suri ja kes nüüd nelja ellujäänud sõbrannade saladusi välja üritab rääkida. Muidu nagu selline noortesari, aga seal on lihtsalt saladused juures, mis teeb asja põnevamaks.

Viimaseks räägiksin veel ühest filmi soundtrackist. Ma usun, et ma olen siin juba ''Step up 3D''-st rääkinud, see ju tuleb varsti! jeeee. Ma usun, et film tuleb hea!
Aga Alice andis mulle selle filmi ühe soundtracki, mida ma olen täna tervepäev kuulanud. Sellel laulul on üliinunnud sõnad. Ma tahaksin, et te seda kuulaksite! :)

Trey Songz - Already Taken

No comments:

Post a Comment