Thursday, August 5, 2010

Live in the moments

Tsauka! :)

Kõigepealt räägiks kahest mõttetust filmist. Ma käisin eile kinos vaatamas ''Lohista ta lavale'', mis pidi reklaami järgi olema selle aasta ''Pohmakas'', aga jeeee oligi. See oli nagu niii mõttetu film, et ma ise ka ei usu. Ma ei soovita seda mitte kellelegi! Seal käis ainult üksteisele tahapanemine ja ropendamine. Ja lisaks sellele oli seal veel mingi teema karvaseseinaga kaa, mis polnud eriti tore, sest tegu on ju siiski loomakarvaga. PS! Mu vanematele meeldis see film.
Teine mõttetu film oli see, mida ma käisin mingi kuu aega tagasi vaatamas, see oli nimelt ''Mullivanniga mineviku'', ka täiesti mõttetu. Täpselt sama tegevustik, mis eelmisel.
Aga nooo palun, kes soovib võib minna vaatama muidugi. Mina neid enam kunagi teistkorda ei vaataks.
















Nii, ja nüüd polegi rohkem midagi erilist. Ma olen ikka ''Remember me'' lummuses, sellepärast ka selline pealkiri. Aa, me käisime ju Aliceiga ''Päikesevarjutust'' vaatamas kinos. Minu arust oli see osa raamatust kõige igavam, sest mina isiklikult fännan pigem Edwardit kui Jacobit. Aga film oli väga hästi tehtud, aitäh teile! :)
Ja mainiks ära, et Videviku saaga on super! Tänu sellele olen ma hakanud armastama sellist muusikat, kus mängib ainult viiul ja klaver ja võib-olla ka lisaks kannel vms. See on lihtsalt nii mõnus, seda kuulata. Eriti siis, kui sa oled näinud filmi ja tead, millest see lugu räägib.
Nüüd ootan sellist filmi nagu '' Agent Salt'', kus on peaosas Angelina Jolie - mu üks lemmik. Ehk lähengi esmaspäeval seda Rasmusega vaatama. Ja kahjuks sai hetkel seriaali ''Pretty little lairs'' hooaeg ka läbi. Eile vaatasin just viimast osa. Septembris hakkavad jälle õnneks tulema ''Meeleheitel koduperenaiste'' ja ''90210'' osad! YAY, mulle pole telekat vajagi, kõik saab arvutist :D


Aga nüüd, homme on Relika sünnipäev ja laupäeval on mu issil sünnipäev! :)
Nii vähe on veel koolini ka aega, aeg lendab.

Aa jaa, mis lugu ma soovitaksin..

Alexandre Desplat - Edward leaves / Marry me, Bella

Ja kes Videviku saagat ei fänna, siis ma fännan siiani ka '' Step up 3D'' soundtracke ja sealt soovitaks ka kahte ülihead lugu!!

Flo Rida ft. David Guetta - Club can't handle me
Jesse McCartney - Up


CIAO!

No comments:

Post a Comment