Tuesday, August 31, 2010

Last day

Ciaoo!


Viimane päev suvest. Homme algab kool. Kell 10. Staadionil. Kontsadega.


Ma pole kooli pärast väga mures, kuigi mul pole kooli jaoks mitte midagi ostetud. Aga ma loodan, et meil tuleb normaalne klass. 10. klass on juba sellepärast ka hea, et me saame näiteks eelisjärjekorras kapi. Ma tahan ka raudselt see aasta kappi, mul pole seda juba 2-3 aastat olnud.

See aasta peame aga toidu eest maksma ja saame veel hiljem ka sööma.
Good luck with that! I'm going to die!

Nüüd toredam uudis. Esiteks sain ma endale täna läpaka!!! :) Lõpuks. Punast värvi Toshiba oma.
Pildil on roosakas, aga mul on veidikene punakam! :)


Mul polegi erilist rohkem rääkida. Ma loodan, et kõik asjad tulevad õigel ajal ja uus kooliaasta hakkab kõikidele mu sõbrannadele ülihästi! Ma armastan teid kõiki täiega!!! :) Ja mina lihtsalt niisama enda sõpru ei unusta.

''Gossip Girl'i'' 2. hooaja 13. osas on üks ilus soundtrack, ma jagan seda teiega -

Block Party - Signs

No comments:

Post a Comment