Friday, August 20, 2010

Elekter

Tsau! :)



Kõigepealt räägiks sellest, et kõik on siiani hea olnud. Tõepoolest, need kolm päeva on nagu täiega head olnud!


(Peatub ja mõtleb)


Okei, ma alustan ühest naljakast asjast. Nagu kõik peaksid teadma, siis ma kardan väga-väga enda kassi Pätut. Ja üks öö enda tuppa minnes (Tahtsin magama minna) avastasin ma, et kaks kassi on mu voodi ära vallutanud. Pätut ma muidugi liigutada ei julgenud. Lõpuks sain nad küll õnneks krõbinatega voodist minema, aga ma tegin neist pilti ka!


Neljapäeval käisin Jaan Tätte kontserdil. Selle mehe hääl on niii mõnus! Mulle nii meeldib, kui mehel on selline kähehääl, kui ta laulab. Täpselt nagu see Maroon 5, see bänd meeldib mulle täiega!

Aga oii, laululava oli vanamutte täis niiii, et... Tore, et me istumis kohad saime. Märkimist vajab ka see, et meil oli Maritiga väga lõbus terve see kontsert! :D


Ja nüüd, täna reedel sain ma Seidiga kokku. Käisime pizzat söömas ja niisama Seidil külas - nägin ka ta uue kodu ära ja Laura, kes just Norrast tagasi tuli.

Ning õhtul läksin kaasa Noortekale. Uskumatult tore oli! :)
Aga ma pole ikkagi leidnud veel Jumalat enda jaoks niimoodi, et ma käiksin kirikus iga reede.. Või ma ei tea, seda on lihtsalt raske öelda. Ma tahaksin, et muud asjad saaksid ennem korda ja siis ma saaksin keskenduda endale. Lõplikult.




No comments:

Post a Comment