Sunday, August 22, 2010

Sinine Esmaspäev

Tsau!

Mul polegi tegelikult millestki erilisest rääkida, aga ma tahtsin teha sissekande ühe muusika pärast, mis mulle meeldib.
Eile käisin väljas Laura ja Kristiniga. - Te olete nii head mul! :)
Hiljem kutsusin Kärdi õue, aga tema ei võta vist kunagi enda telefoni vastu, mis on väga kurb, sest ta ei tule ju enam minu kõrvale istuma kuhugi. Isegi, kui ma Kärti enne koolialgust ei näe, soovin ma, et tal läheks uues koolis sama hästi! :)
Ja kuna Kärt ei tulnud, siis kutsusin Biku välja. Me rääkisime mingii väga kaua õues, ma julgeksin pakkuda 2h :D
Ja siiis veel öösel kah. - Nagu ma ütlesin, kaks pead on ikkagi kaks pead. Sa oled mulle täiega tähtis ja ma ei ütle seda niisama! :)


Laupäeval käisime vanemate ja sugulastega Valget Daami Haapsalus vaatamas. Legendi etenduse nägime me ära, aga Daami küll mitte, sest ilm oli pilves. Selle asemel jalutasime Haapsalu uuel promenaadil. (Ma pole kindel, kas see sõna kirjutatakse tugeva p-ga ja ausalt öeldes ei hakka ma praegu seda uurima kah) Seal oli terve vee äär ära valgustatud ja mingid majakesed ja sillad tehtud + vee peal olid mingid kujukesed. Ainus miinus asja juures oli see, et seal ei hoitud üldse korda. Kõik oli ämbliku võrke täis.
Et noh, kui mõelda asja romantilist külge, siis mina ei suudaks seal küll kellegagi käest kinni käia, kui seal mingid HIIIIIIGEL suured ämblikud ringi sibavad.
Aga väljas müristab ja siinkohal jätan ma jutu katki! Aga teile lubatud lugu:

Muse - Neutron star collision (Love is forever)

No comments:

Post a Comment