Monday, August 16, 2010

Music is my freedom

Keegi langevaid tähti vaatas reedel?





Ma ei vaadanud, sest ma jäin magama, kuigi ma läksin nende pärast maale vanaema juurde. Õnneks ei jäänud ma päris ilma ka neist, sest ma nägin neid neljapäeva öösel, enda kodust.


Vanaema juurde läksime reedel - mina, Maris ja Kristina. Hämmastavalt tore oli, kuigi ma läksin sinna tusase näoga. Mul on lihtsalt üks asi paigast ära ja see tekitab niii palju valu.



Aga vanaema juurde jäime me kuni pühapäevani. Reedel käisime me algul Jägala-Joal. Vett oli täiega vähe, sest nii kuiv on ju. Ja huvitav oli see, et mõni määris ennast seal mudaga - täiega lahe! ;)
Reede õhtul tegime me näomaski, mis osutus väääääga naljakaks. Algul oli see roheline ja siis see hakkas järsku valgeks minema, tähendab vahepeal olime me laigulised näost.


Laupäeval korjasime marju ja vaatasime telekat. Kolm huvitavat saadet oli.


1. ''Täitsa tavaline mees'', mis osutus minu arust nõmedaks. See naine oli jätnud lõppu nii koledad mehed. Ma lootsin hoopis kellegi teise võitu, aga okei, kui ta õnnelik on.

2. Mingi Nõiamoori film, kus oli peaosas Nicole Kidman. Hästi nunnu film oli, mulle meeldis.

3. ''Kuidas 10 päevaga kutist lahti saada'', seda on nii palju kordi telekast näidatud, aga ma nägin seda alles nüüd. Jah, ma jäin rahule! :)


Ja pühapäeval tulime koju ära. Hea on kodus olla, aga siin tulevad jälle kõik mured ja asjad meelde. Kristina läks nüüd laagrisse, nii et ma olen nädal üksi, koos Maritiga.


Aaajah, kui ma pühapäeval enda tuppa jõudsin, siis ootas mind enda voodipeal üllatus. Ma sain endale türkiiiiissinise iPodi! SOOOOOOOO COOOOOL!!!




Türkiissinine on mu lemmikvärv, nii lahe! :)
Ja muusika kuulub ka mu elusolemise hulka, seega türkiissinine iPod on super!




Ma lugesin laupäeval ''Õhtulehte'' ja leidsin sealt väga huvitava artikli. See oli sellest, et eestlased räägivad vaheldumisi inglise ja eesti keelt. Mu arust oli see nii hea artikkel, sest see pani täpselt täppi. Ja nüüd, kui ma kellegagi suhtlen on mind hakanud igasugused inglise keelsed väljendid häirima. Aga noh... ma ju ise kasutan ka neid.


Kristina rääkis, et see on just lahe, et Eesti võiks üldse inglise keelele üle minna. Lollus!


Nüüd on veel kaks nädalat koolini, nice.
Ja lugu, mida ma soovitan
Katy Perry - Teenage Dream

Adios!

No comments:

Post a Comment