Sunday, August 8, 2010

Breaking Dawn

Hola! ;)

Pühapäev - kaheksas - issi sünnipäev.
Ma veits feilisin jep ükspäev. Ma arvasin, et mu isal on 7.ndal sünnipäev. Hea, et ma talle siis õnne ei soovinud. Aga issi sünnipäev läks hästi, kuigi selletõttu ei jõudnud ma Relika sünnipäevale, millega ma ka feilisin, sest arvasin, et see on päev varem ja läksin talle (päev varem) aia taha.

Täna käisin üle pikaaja enda kirikus, kui nii öelda võib. Mind on seal ristitud. Kahjuks minu ristija oli tänasel teenistusel puhkusel ja keegi teine asendas teda, aga see teine korvas kõik enda väga hea esinemisega! :)
Sain temalt ka õnnistuse ja hiljem läksime sugulaste juurde vana-vanaema 90.ndat sünniaastapäeva tähistama. Super tore oli, sest mul on ju kõige vaimukam suguvõsa!

Järgmine aasta ootan täiega sellist kuupäeva nagu - 11.11.11 :)




Soovitaksin sellist lugu nagu Young Artists - Waving flag (Hope for Haiti)
Lõpp on hästi armas, sest Justinil on minu arust nunnumeeter olemas küll! Kuigi cosmopolitan väidab vastupidist.
Tsiteerin (Cosmopolitan): '' Talle kuluva leheruumi võiks meie arvates hõivata mõni Tõeline Mees. Justin passiks Laulukaruselli.''

Ma pole sellega nõus. Minu arust laulab Justin hästi ja talle on välimust kah antud! Tubli poiss.

Cosmopolitani nunnumeetri esimesel kohal on Fernando Torres. Tsiteerin: ''Otsustasime, et David Beckham pole enam teema. Teema on see 26aastane pikk hispaanlane.''
Ajeeee, hispaania ruulib!! :)

Tooks veel ühe mehe nunnumeetrist esile - Xavier Samuel. Kes oli ''Päikesevarjutus''-es Victoria abiline, armee loomisel, et tappa Bella. Tsiteerin: '' ''Videvikus'' on jälle üks uus (ja kena) tegelane - Riley, kes peab Bellale jahti. Meie jookseks Bella asemel aeglasemalt.''

Nice one! :D

Aa, ja kui ma tegelikult juba alustasin, siis siin nunnumeetris on veel ära märgitud ka: Printsid Harry ja William, Mickey Rourke, Zac Efron, Jim Carrey ja The Jonas Brothers.

Miks ma üldse cosmopolitanist räägin? - Sest mu issi ostis mulle selle kuu cosmopolitani, et mul kodus igav poleks. Ja kusjuures, see peletab küll igavust, siiani loen. (3.s päev vist)


Despedida! :)

No comments:

Post a Comment