Wednesday, August 18, 2010

Gossip Girl

Hei!




'Hei' pole väga minu stiil, aga ma tahtsin sellega alustada, sest eilne päev läks mul kuidagi super-hästi korda, hoolimata vihmast! :)




Kõigepealt käisin ma šhoppamas, üksi. Sain endale üliiilusa jaki ja üliiilusa pluusi, ma ei ütle kust, sest äkki ostetakse endale samasugused.
Vahepeal käisime emme, issi ja Maritiga söömas Veskikõrtsus. Seal nägime Chrissu meest Normanni, kelle mina kohe ära tundsin ja siis Maritile näpuga vehkisin, aga Marit ei teinud väljagi. Lõpuks siis '' Kuuule, kas seal taga on Chrissu mees vä?'' Nojaa oligi. Ma oleks teda ehk ise ka tervitanud, kui mul ta nimi meeles oleks olnud :)




Siis viis mind ema Viru keskusesse tagasi. Autost välja astudes läksid mu püksid muidugi auto vastu, aga see õnneks ei rikkunud mu päeva ära, sest minu arust pole seda triipu ollagi - Aitäh vihm? :D

Bussi peale minnes nägin Bikut. See on lihtsalt nii tore, et me saime asjad selgeks räägitud! -Kalli.




Kodus tegin ma ühe poisi päeva õnnelikuks, temaga jälle suheldes.


Kes mind teab, siis peaks ta teadma, et minu elu eesmärk on teha mind ümbritsevad inimesed õnnelikuks, mitte mind ennast.


Aga millegi pärast juhtus eile õhtul ikkagi mingi tüli olema, milles süüdistati mind. Irooniline on see, et samas tegin mina tüli alustajale kogu aeg head. Ma ei oskagi inimestele halba teha. Aga inimesed on nii pimedad ju. Kergem on ikka kohe karjuda ja hiljem teada saada. Ma loodan, et ta saab ka teada, et mina tegelikult algatasin tema aitamist ja, et tal oleks pärast vähemalt piinlik. Vabandust ootaksin ma küll - Vähemalt nii palju pean ma endast lugu.


Ma läksingi magama peale seda ja mõtlesin, kui palju head ma teistele teinud olen. Kas siis nähtavalt või mitte nähtavalt, aga mulle endale ei tule midagi tagasi. Mis ei tule.. muidugi, et tuleb juuu. Aga mu suurim mureallikas ei saa lahendatud ja see tekitab mulle ühasuuremat südamevalu ausalt öeldes.


Nüüd ma rääkisin endale vastu eks? Umbes, et teiste asjad on bullshit ja ma tahan kõike endale vastu tagasi saada. Ei noh, mis seal ikka, eks ma lepin sellega. Lihtsalt iga inimene tahab õnnelik olla eks?






Ja nüüd räägiks sellisest sarjast nagu ''Gossip Girl'', ma hakkasin seda vaatama. See on nagu täiega nakkav, heas mõttes! Mulle täiega meeldib :)


Aga ses mõttes on see nakkav, et mul on vahepeal endal tunne, nagu ma oleksin Klatšimoor.


Seal juba vist lõppes 3. hooaeg, aga mina ei muretse. Mul on aega küll, et järgi jõuda.






X.O.X.O, Gossip Girl.

No comments:

Post a Comment