Wednesday, August 11, 2010

She will be loved

Vaatasin uuesti ''Last Song''-i. Ma vaatan üldse viimasel ajal uuesti filme, mida ma olen juba ammu näinud. Lihtsalt sellepärast, et mul on õed, kes pole neid häid filme näinud! Ja mul pole midagi selle vastu kaa, kui mõni hea film pähe jääb.

Sellega seoses soovitan Maroon 5 - She will be loved




Üliiimõnus lugu! Eriti filmis, kus Miley seda kaasa laulis. Ta on niii superhäälega inimene! :)




Lil Wayn'l on ka uus lugu, just praegu leidsin youtubist. Mulle ei avaldanud see eriti muljet, aga kes tahab ajaga kaasas käia, siis Lil Wayne ft. Drake - Right above it






Muidu täna ''Last Song''-i ajal tuli meile tuppa must liblikas. Me Maritiga jooksime ja karjusime mööda tuba. Siis tuli mulle meelde, et meil on ju pisikene kiisu Tupsu, kes püüab väga hästi igasuguseid putukaid kaasa arvatud liblikaid. Tupsul oli liblikas vähem kui 3 minutiga käes - Tubli kiiisu!! Pai. :)


Praeguseks kõik.




PS! Kristina ütles just, et ''Pretty Little Liars''-il tuli veel üks osa. Juuu, siis pole hooaeg läbi, panin tõmbama! :)


No comments:

Post a Comment