Saturday, August 28, 2010

Lihtsalt hea on hingata

Tšau!


Oh, ma olen vahepeal nii palju teinud. Ma vahepeal tegelikult mõtlesin ka, et peaksin siia kirjutama, aga ma ei sattunud siia mingit moodi. Praegu hakkasin kirjutama, sest mulle meeldib üks laul väga-väga ja ma tahtsin seda teiega jagada.









Aga vahepeal käisin Sakus kokukal, kui nii öelda võib. Ma mõtlesin, et ma ei käinud praktiliselt terve suvi kirikus ja nüüd olen 2 reedet käinud. Aga nüüd suutis jälle mind miski ümber mõtlema panna. Ma ei saa lihtsalt kirikus kui Jumala juures käia, sest igakord, kui ma Temasse vähegegi usun ja loodan, suudab Ta kõik nässu keerata. Ma ei saa aru, kuidas see võimalik on ja just minuga. Mul on sellepärast nii kahju.

Nüüd, täna käisin Jäätisepeol esinemas. Kõigil läks minu teada hästi, kuigi lava oli ülipisikene. Meil on Vikerkaares nii hea grupp. Kõik suhtlevad üksteisega ja on sõbrad! Ma jään ka ilmselt Vikerkaarde edasi, ma arvan.

Ma vaatan enda eelnevaid postitusi - Need on nii pikad. Ma ilmselt tean ka millest praegused lühikesed sissekanded tingitud on. Mul on tegelt täiega raske olla. Ma pean mõtlema, mida ma edasi teen ja üldse, kui jobu ma olen :)

Aga see lugu, Lowry - Just nii nagu peab



Mulle meeldib väga Lauri hääl! Ta laulab hullult ilusasti.

Ciao.

No comments:

Post a Comment