Wednesday, September 8, 2010

Rõõõõmus!

Tsau!

Kuigi mõni minut tagasi olin ma üliiitujust ära, siis nüüd on asi täiega vastupidi. Kes oleks osanud arvata, et mõni kiri mind nii õnnelikuks teeb! :)

Kirjutan muide praegu enda läpakaga. Issi sai täna Ameerikast hiire, koti ja muud vidinad ka kätte, nii et kogu komplekt on kodus.

Aga kiri mis mind rõõmustas oli ühelt klubilt mille liige ma olen. Seda, et Kylie Minogue (Minu suuur-suur lemmik) tuleb Eestisse, ma teadsin läbi Elu24. Tänks Romet, et sa seda uudist mulle näitasid, ma muidu elu24-ja ei loe.
Anyway point on selles, et klubi liikmena saan ma juba homme konterdi pileti osta, mis toimub veebruaris! :)
Ma niiii tahan sinna minna, nagu for real.
Pilet on muidu 695.- ja ma ootan täiega seda kontserti! :)

Homme on mul maybe ajaloos hull töö ja vene uus õpetaja jätab ka meeletult õppida. Ma loodan, et mul nüüd koolis väga kehvasti ei lähe, sest Vikerkaar hakkas ka jälle pihta.

Ma lähen nüüd isa piinama, et ta aitaks mul vene keelt õppida. Lood, mida ma soovitaksin:

Justin Bieber - Never say never
Ja
Jason Derulo - What if

Sorrri, ma ei saa linke panna, sest siin läpakas kaob hetkel net suht tihti ära. Pean selle netipulga muretsema.

Aaa jaa, PS! Biku mõistus tule koju! ;)



No comments:

Post a Comment