Saturday, September 11, 2010

To save a life

Tsau! :)

Mul polegi midagi erilist põnevat rääkida. Mu elus on küll igasuguseid huvitavaid asju, aga praegu on ainult üks asi, millest ma rääkida tahaksin.
Ma vaatasin just filmi, mida Andu ja Daniel mulle soovitas - ''To save a life''.

Oeh, see oli nagu täiega väärt film. Terve filmiaeg oli küll selline masekas peal, aga lõpp kokkuvõttes oli selle filmi mõte nii hea!
See oli küll rohkem nagu kristlik film (Minu arust), aga ma soovitaksin seda ikkagi vaadata, sest minu arust paneb see rohkem hindama inimesi sinu ümber.
Kusjuures, mulle pole kunagi tagakiusamine meeldinud. See on lihtsalt nii haige, et inimesed ei või olla võrdsed. Lihtsalt miks keegi peab heast peast kedagi norima või kiusama hakkama? Sellel, kes kiusab, on midagi viga mitte sellel, keda kiusatakse.
Ma olen selle kiusamise teemaga kokku puutunud. Olen näinud pealt kuidas kedagi kiusatakse ja ülejäänud kõrval naeravad. Tegelikult on see niii õudne, eriti veel kui mõelda sellele peale seda filmi.

Ma olen täiega tänulik, et mul on sellised sõbrad ja kuigi ma pole enda elus Jumalat tundnud, julgeksin ma öelda, et ma olen tema 'tundmise' üle ka õnnelik.

Muusikast nii palju, et kuulasin täna üht vana lugu
Vanessa Carlton - A Thousand Miles

No comments:

Post a Comment