Friday, September 24, 2010

I've got my own steps

I've got my own steps,
I've got my own stile,
I've got my own steps,
I've got my own stile,
I can get this party
started..

T-pain - Got my own steps

SAATE ARU KUI HEA FILM ON ''STEP UP 3D''!!!!
See tasub ennast nagu täiega ära. Palun! Minge seda vaatama.
See on lihtsalt nii sick kuidas inimesed tantsivad. Ma tahaksin täiega niimoodi osata tantsida. - for real.
Kõige ägedam oli muidugi see 'robotivärk', mida tegi seal üks sinise jakis mees. Jiiises, ta tegi seda nii grazylt! Põhiline oli see samm, kui tal pea seisis ühe koha peal ja selg nagu liikus. Seda ei saa seletada, seda peab nägema! Liiga chill.

Step up 3D - Robot Rock TE PEATE SEDA VAATAMA, SEE ON NII HAIGE!



Igaljuhul ''Step up 3D'' on nähtud ja ma olen liigagi rahul! Ma tahan seda raudselt veelkord näha. Noh ja boonuseks nägin veel kinos Joel Juht aka JJ ka. + Veel JJ-streedi treenereid.

Nii ja siiani fännan ma ''Gossip Girl''-i ja Leighton Meester'it. Siit üks laul kah, kus Leighton laulab:

Cobra Starship ft. Leighton Meester - Good girls go bad

X.O.X.O ;)

No comments:

Post a Comment