Thursday, September 30, 2010

Pass out

Tsauuuuuu!
Ma ei teagi millal mu viimane sissekanne oli ja millest ma rääkisin.
Ma praegu kirjutan põhimõtteliselt lihtsalt selleks, et mu blogi välja ei sureks ja kellelgi oleks huvitav midagi lugeda.
Täna õhtul oli meil lastevanemate koosolek koos õpilastega. Koos õpilastega, sest klassijuhataja pidas meid piisavalt suureks osalemaks koosolekul, koos vanematega.
Päris äge kogemus.
Peale koosolekut sain tohutult palju komplimente enda välimuse kohta. - Nii Armas! :)

Homme on vene keeles mingi hull töö, aga ma usun, et ma oskan seda ja loodan viie saada! :)

Aaa ja muidu. 30. Oktoober on Saku Suurhallis JJ-street Baltic Session 2010. Vot, sinna ma tahaksin kindlasti minna.

Jaaaa, 22. oktoober mind ilmselgelt ristitakse! Ma loodan, et ma munaga või millegagi pähe ei saa :)

See on kõik.

Üks hea lugu kah: Pixie Lott - Cry me out

CIAO! X.O

1 comment:

  1. täiega kena pilt triin.. saad siis minult ka komplimendi - sa oled tõesti armas, nii seest kui väljast ! ;DD

    ReplyDelete