Thursday, July 1, 2010

Cry me a river



Viimasel ajal meeldib mulle panna sissekannete nimedeks laulunimesid, mida ma tollel hetkel kuulan. Justin Timberlake - Cry me a river. See laul tuli mulle alles hiljuti uuesti meelde, see on ju väga vana lugu. Laura sünnipäeval lasti seda minu üllatuseks isegi raadiost.
Täna on 1. juuli, digilevi ajastu. Vaatasime suurema õega telekat, seal on ainult reklaam, et '' Oleme digiajastule üleläinud'', OK.
Majas on meil muidu 5 telekat, aga hetkel saame ainult ühte vaadata, tase.

''Seks ja linn 2'' oli väärt film! Ma soovitan vaatama minna. Seal on parajat huumorit ja stseen, mis mulle tõsiselt meeldis oli see, kui Miley Cyrus sinna tuli.
Eile muidu sirvisin arvutis filme, mida ma tõmmanud olen. Mulle jäi silma mu üks praegune lemmik film ''Remember me'', kus on peaosas Robert Pattinson. Ma ei oska öelda, miks see film niii hullult mulle meeldib. See on nagu tõsiselt hea film, ma ei oska seda kuidagi sõnadesse panna. See algus-lõpu muusika on super. Ma vaatasin eile seda lõppu ja silmad läksid uuesti märjaks, see on sellise kurva lõpuga film. Ma tõsiselt soovitan vaadata seda filmi.

Ja hetkel ootan täiega 9. juulit, sest siis tuleb ''Päikese varjutus'' kinno. Mul on kõik ''Videviku saaga'' raamatud läbi kah loetud, superhead!


Miley Cyrus - Stay, praegu super! http://www.youtube.com/watch?v=hrV1UO3GRYo

No comments:

Post a Comment