Tuesday, June 29, 2010

Pursuit of happiness



Tsau! :)
Nii palju on vahepeal juhtunud. Näiteks sain ma eile ülemistest breketitest lahti! juhuu.. :)
Nii hea on olla, tõsiselt. 18. juuli saan alumistest ka lahti. Väga ilus hammasterida on, peaks mainima.
Teiseks sain ma endale kiisu!!
Ta ise tuli ükshommik siia ja jäigi siia. Ta on emane ja nimeks panime Tupsu. Ta ei karda absoluudselt mitte midagi. Mängib kõigega, eks ta on veel lollikene. Käisin temaga ükspäev arsti juures kah. Kõik oli korras, peale selle, et tal olid satikad kõrvas, neid näidati mulle mikroskoobi all.. iuka.
Aga ma ostsin Tupsule rohtu ja ma loodan, et kõrvadega saab korda. Täna käis Biku, minu ja Tupsuga aias päevitamas. Tupsu käis mööda mind ja Bikut ning tegi mõlemale kogu aeg musi. Tõsiselt nunnu!
Pätule tegelikult Tupsu eriti ei meeldi ja sellepärast on nüüd Pätu pidevalt kodunt ära. Ta on solvunud või midagi. Sorri Pätu! :(
Ma loodan, et nad hakkavad kunagi ikkagi üksteist taluma, sest nad peavad seda tegema. Mina armastan ikkagi mõlemat enda kiisut väga-väga-väga!

Nüüd kohe lähen Biku ja Lauraga kinno ''Seks ja linn 2'' vaatama. Tuleb ilmselt hea õhtu!

Ma tahaksin ka väga seda soovida, et Elisel ikka kõik hästi läheks ja, et ta terveks saaks! Ma tean, et me pole ülikaua suhelnud temaga, aga ta on tõsiselt tore inimene. Ta silmis säras alati midagi, mida ma tähelepanin. Ma väga hoian sulle pöialt Elis ja loodan, et kõik saab korda!

Soovitan veel ühte lugu kah,
Jolanda Be Cool & DCUP - We no speak americano, http://www.youtube.com/watch?v=wavpWRK6IX8

No comments:

Post a Comment