Sunday, June 13, 2010

Vihmane ilm

Tavaliselt räägitakse ju, et nii kuidas ilm on, nii on ka inimese tuju.. No üldiselt on minul niimoodi. Mul pole praegu üldse tuju. Olen juba kahe inimesega tülli ka suutnud minna, super :)
Sellistel vihmastel päevadel ma suudangi endale kõigerohkem sitta kaelatõmmata, sest mind lihtsalt ei huvita mittemiski minu ümber.
Muidu, kui rääkida eilsest, siis eile ma käisin Alice-i pool ja me üritasime inkat õppida. Me õppisime inkat vist mingi pooltundi, kui sedagi? Edasi vaatasime jalgpalli Ällu ja ta poisiga. Ma sain taaskord hullult targaks. Mihu seletas mulle jalgpallist, nii nagu oskas - tore.
Ühesõnaga mulle hakkas ka nüüd jalgpall meeldima, aga mittepäris jalgpall. Mulle jäid terve mänguajal silma ainult kohtunike nunnud, kollased pusad ja jalgpallurite ülinunnud punased tossud. Ja ma pean nõustuma sellega, et jalgpallurid on tõesti kenad :)
Mis siiis veel... A, reedel oli mata eksam. Sellest ma ei räägi midagi.
Tulevane reede, 18. juuni, on mul lõpetamine Saue Gümnaasiumis. Enne seda on veel kolmapäeval inka eksam, mille ma pean ilusti ära tegema!
Ma ei oota üldse lõpetamist, sest ma hakkan raudselt nuttma.. nii kohutav.
Praegu soovitaks sellist laulu, nagu Lady Gaga - Alejandro , hea.

No comments:

Post a Comment