Sunday, June 6, 2010

OMG

Hetkel kuulan ühte head laulu, Usher ft Will.I.Am - OMG , nunnu :)

Täna sai peaaegu terveks suveks tantsuga kõik. Esinesin laupäeval ja pühapäeval Sauel mingitel üritustel ja nüüd järgmine üritus on alles 28. august mingi jäätisepidu, lauluväljakul.
Hullult heaaa, lõpuks saab puhata. Aga ma pole siiani ära otsustanud, kas ma jään tantsima või tulen ära. See on lihtsalt niivõrd raske otsus, sest mulle meeldib tantsida, aga samas ei taha ma seal olla, kui treener mind kahesilma vahele jätab. Okei, praeguseks igaljuhul kõik trennist.

Esta eksami sain nelja. Ärge parem uurige mitu punkti oli, see on lihtsalt niivõrd häbiväärne, et ma nii loll olen. Aga okei, neli... rahul, vist.



Eile pidi olema vanaisa sünnipäev, aga sinna ma ei jõudnudki teatud asjaoludel. Aaaga selle eest sain ma enda kodus hullult targaks. Üks tore poiss rääkis mulle igasugustest tantsu stiilidest, mul oli nagu tõsiselt loll tunne. :D Aga ta vähemalt püüdis mulle ära seletada ja ma arvan, et ta sai päris hästi hakkama. Kaarte mängisime kaa ja tegelikult ta hullult pettis. Ma võitsin vist mingii 2 mängu, samas kui tema võitis 4 :D




Reedel tuleb mata eksam, seega terve nädal on mul aega õppida. :) wohooo!!

Varsti jälle! ;)

No comments:

Post a Comment