Thursday, June 24, 2010

Haige jaanipäev




Ma pole eksole niiii kaua kirjutanud. Ja mul on tegelt nii palju kirjutada. Ma mitukorda mõtlesin, et kirjutaksin, aga nooo ei viitsinud.
Millest ma alustan.. ega maei viitsigi enam kõigest rääkida.
Lõpetamine läks hästi. Ma sain oodatust naguuu väga palju rohkem lilli. Mu käsi oli pärast kaks päeva surnud, reaalselt! Siis sain sugulastelt 1600 krooni, sellega lähen varsti linnapeale laiama. Ja issi lubas mulle lõpetamise puhul Ameerikast läpaka tellida, juhuuu! A, ja muidu sain vanematelt Escada Marine Groove'i lõhna - hulllult heaa! mmm.
Nii, siis hiljem läksin lõpupeole. See oli seal Türisalu puhkekeskuses. Päris normaalne oli, kõik olid nagu väga täis - kes ropsis, kes pani ila, kes magas, kes jõi edasi. Ma jõin ka kusjuures, aga mulle ei hakkanud mitte midagi pähe, sest ma jõin liiga aeglaselt.. a, noh ära käisin. Täna kuulsin veel Mardi käest, et üks oli seal peol enda jalaluu murdnud.. päris jõhker.
Nüüd teisipäeval käisin maal vanaema juures, jaanitulel. Seal oli mingi niisama istumine, nägin sugulasi ja värki.
Kolmapäeval, ehk siis eile. Tõsiselt haige jaanipäev ikka! :D
Põhimõtteliselt maei pidanud üldsegi koju jääma. Ma läksin jansale Krissu, Laura, Karini ja Evaga. Nautisime ka ''Regatt''-i, ülimõtetu bänd oli. Siis otsustasime minu juurde minna.. jaa vaoooo, terve maja oli rahvat täis. Ei nooo, tere hommikust!
Muidugi mõteldi, et mina tulin sinna mingit ema oma õele mängima. Lõpuks kantseldasin seal jah neid, kes endaga ise toime ei tulnud.. A, noo, mulle meeldib aidata, ma ei nurise.
Hull pidu oli ikka, ma siin sellest pikemalt ei räägi, kes tahab teada, see küsib otse minult.

A, praeguseks kõik vist. Ma olen ainult 2h maganud ja ma tegelikult ei viitsi üldse kirjutada, pea ka lõhub, nagu oleks ise terve õhtuotsa pidu pannud.. zzz.

Aa, eiii, ma pean ikka ühte laulu ka soovitama, eksole. Praegu soovitaksin sellist lugu naguuu P Diddy ft. Christina Aguilera - Tell me. http://www.youtube.com/watch?v=5_zhKC6kZec

No comments:

Post a Comment